سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک دستگاه موم وکس ذوب کن داغ گرم صورت و بدن 1400

معرفی 3 ترندبرتر و ارزان دستگاه موم داغ کن وکس گرم کن خانگی 2022

    نظر

معرفی 3 ترند برتر و ارازن دستگاه موم داغ کن وکس گرم کن خانگی تابستان 1400 یکی از شبوه های  خلاص شدن از شر موهای زائد بدن و صورت ، استفاده از موم است. شما برای ساخت این نوع اپیلاسیون به ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود احتیاج دارید. یکی از این ابزارها بهترین دستگاه واکس داغ است. بخاری مومی در انواع مختلف و در انواع و مدلهای مختلف در بازار موجود است. دستگاه واکس داغ چیست؟ انواع بخاری مومی و غیره بنابراین ، ما 25 مدل بهترین و با دقت انتخاب شده از این محصول را به شما معرفی می کنیم که به شما در انتخاب صحیح هنگام خرید کیف لوازم جانبی آرایش کمک می کند.ما قالبهای مومی آماده درست می کنیم که می توانند با مواد مختلفی استفاده شوند: عسل ، آلوئه ، آلوئه و ... این قالب برای استفاده باید گرم شود. بخاری مومی کار می کند. این قالب را در بخاری قرار می دهند تا رقیق شود. اکنون می توانید موم ذوب شده را در قسمت مورد نظر بمالید.بخاری مومی در انواع مختلف و در انواع و مدلهای مختلف در بازار موجود است. اگر کیفیت و سرعت کار برای ما مهم است ، سعی می کنیم از بهترین ابزارها برای موم موی اضافی استفاده کنیم. در ادامه انواع این دستگاه را معرفی خواهیم کرد.

 

معرفی 3 ترند برتر و ارزان دستگاه موم داغ کن وکس گرم کن خانگی 2021


مشخصات مود داغ کن صورتی

صفحه کنترل کننده درجه حرارت کاملاً قابل تنظیم ، اطمینان حاصل می کند که شما به گرمای مطلوب مورد نیاز برای ذوب هر نوع موم می رسید. وقتی به دمای ثابت رسید ، چراغ نشانگر در حالی که کمتر از دمای ثابت است خاموش خواهد شد. چراغ نشانگر روشن خواهد شد.

مشخصات فنی

درون جعبه     1 بخاری مومی

بخاری برقی مومی دستگاه واکس موی سخت ، استریپی و پارافینی با تنظیم کننده دما برای خانه و سالن

رنگ صورتی

نوع     بخاری روغن و موم

ترموستات      نه

خودکار     آره

تعداد شیشه ها      1

ظرفیت     0.5 کیلوگرم

رنگ     رنگ صورتی

مناسب برای     انواع موم

استفاده برای     موم ذوب ، روغن ماساژ گرم کننده

مواد     پلاستیک ، آلومینیوم



معرفی 3 ترند برتر و ارزان دستگاه موم داغ کن وکس گرم کن خانگی 2021


 

بیشتر بدانید : لیست انواع دستگاه ساده و دیجیتالی وکس گرم کن خانگی بزرگ کوچک

 

 


شرح دستگاه موم داغ کن Ozomax 

اپیلاسیون در خانه با بخاری واکس اتوماتیک Elora توسط Ozomax به راحتی انجام می شود تا دمای مناسب تا 100-110 "(مناسب برای ذوب شدن موم محلول در چربی) خواهد بود سپس به طور خودکار قطع می شود و هنگامی که موم سرد می شود به طور خودکار روشن می شود. بدنه نشکن ، قابل حمل و کاربرد آسان از ویژگی های بارز آن است.

مشخصات فنی

درون جعبه


بخاری WAX ، WATS SPATULA ، دفترچه راهنمای کاربر ، کارت ضمانت

اوزومکس شماره مدل      BL-306-EWH

ترموستات      آره

خودکار      آره

تعداد شیشه ها      1

ظرفیت     0.5 کیلوگرم

رنگ     سفید ، بنفش

مناسب برای     میله های مومی ، لوبیای مومی

استفاده برای     موم ذوب

مواد     پلاستیک



معرفی 3 ترند برتر و ارزان دستگاه موم داغ کن وکس گرم کن خانگی 2021


شرح دستگاه موم داغ کن قابلمه ای:

پوستی صاف و ابریشمی که دوام داشته باشد؟ آسیب پوستی ندارید؟ موهای نرم و لطیف بدن؟ عملکرد دوگانه از بین بردن و لایه برداری مو؟ اپیلاسیون رشد مو را کاهش می دهد؟ تراشیدن موها را دقیقاً زیر سطح پوست می اندازد و باعث می شود چند روز بعد از اصلاح تراشیده شود. ؟ اپیلاسیون با از بین بردن مو از ریشه ، نتایج نرم و ماندگارتر را ایجاد می کند. ؟ وقتی موها بعد از اپیلاسیون دوباره رشد می کنند ، دوباره ضعیف تر می شوند ، آن را ریز ، نرم و نرم می کند و رشد آن بسیار بیشتر از اصلاح است. ؟ بخاری مومی با بسته بندی زیبا ظاهر می شود. ؟ این یک هدیه خوب برای خانواده و دوستان شما است که موهای ناخواسته خود را از بین ببرند.

مشخصات فنی

درون جعبه

بخاری مومی برای اپیلاسیون سخت ، استریپی و پارافینی ، بخاری مومی برای اپیلاسیون اتوماتیک ، بخاری مومی ، بخاری دستگاه واکس ، دستگاه واکس زنانه ، دستگاه واکس اتوماتیک

ترموستات     آره

خودکار    آره

تعداد شیشه ها    1

مناسب برای انواع واکس ها: اپیلاسیون سخت ، اپیلاسیون نواری ، اپیلاسیون پارافین.

استفاده برای    از بین بردن مو ، صورت ، برزیل ، بازوها ، پاها ، زیر بغل و ابرو.

مواد    پلاستیک ، 



وکس و مشخصات ان چیست :


بخاری مومی دو نفره یکی از حرفه ای ترین تجهیزات موجود در بازار است ، تمام واکس های حرفه ای توسط اکثر مصرف کنندگان برای از بین بردن مو در مدت زمان کوتاه در حین کار استفاده می شود. این دستگاه عمدتا در سالن های زیبایی و سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.بخاری مومی تک ظرف یک گلدان منفرد با بدنه فلزی برای ذوب انواع موم و موم و از بین بردن موهای صورت و بدن دارد. این دستگاه فضای کمی را اشغال می کند و برای سالن های زیبایی و استفاده شخصی ایده آل است.


بخاری مومی نوع جدیدی از دستگاه واکس است که برای از بین بردن موهای زائد و سایر قسمت های صورت از بدن استفاده می شود. مزیت این دستگاه مدل با سایر بخاری های مومی این است که موم را خیلی سریع گرم می کند و از اتلاف موم اضافی در هنگام استفاده جلوگیری می کندبخاری مومی کلاسیک دارای یک ظرف قابل جابجایی و تمیز شدن است و با رسیدن به دمای مطلوب دستگاه به طور خودکار خاموش می شود و نمایشگر به این معنی است که دمای نور رسیده است و دیگر نگران گرم شدن بیش از حد واکس نخواهید بود. . .Wax Heater Pro یکی از بهترین ابزارها برای ذوب موم ، شمع و موم است. این واحد دارای یک ظرف قابل جابجایی و قابل شستشو است که قادر است دمای موم را تنظیم کرده و با رسیدن موم به دمای مطلوب و همچنین یک چراغ نشانگر که دمای مورد نظر را نشان داده و نمایش می دهد ، به طور خودکار واحد را خاموش کنید.

 

 

بهترین مارک وکس صورت و بدن

 

وقتی صحبت از دنیای شگفت انگیز حذف موهای زائد با وکس میشود و در سال  سال 1400 به سر میبریم، هر نوع تکنیک ناگزیر با مجموعه موافقان و مخالفان خاص خود همراه است. اصلاح سریع و آسان است اما باید اغلب انجام شود. لیزر موهای زائد دائمی است اما هزینه بر است. موهای زائد موثر هستند اما می توانند کثیف و بدبو باشند. و سپس اپیلاسیون وجود دارد.


نمی توان انکار کرد که این یک روش بسیار موثر برای از بین بردن موهای ناخواسته است. با کندن مو در ریشه ، نتایج بسیار بیشتر از تراشیدن است. (آه ، و برای بسیاری از افراد ، هرچه مرتباً موم بزنید ، موهای شما ریزتر شده و رشد مجدد آن بیشتر می شود.) بعلاوه ، این کار را می توان در سراسر بدن ، از ابروها گرفته تا خط بیکینی انجام داد. معایب کلی؟ اپیلاسیون سالن ممکن است گران باشد ، در حالی که گزینه های موجود در خانه می توانند پیچیده ، نامرتب و اغلب دردناک باشند. اما این گزینه ها که همه مزایا را بدون منفی ارائه می دهند نه.


چند نکته مهم که می تواند به شما کمک کند روند اپیلاسیون شما بسیار مثرتر باشد: اول ، ابتدا پوست را آماده کنید. ، متخصص زیبایی و مشاور محصولات ، پیشنهاد می کند: "با یک اسکراب یا دستکش لوفا لایه برداری کنید تا تمام پوست های مرده و پوسته پوسته شده از سطح خارج شود." وی توضیح می دهد: "انجام این کار به موم اجازه می دهد تا موهایی را که می خواهید از بین ببرید بهتر برساند و آنها را بگیرد و یک منطقه خشک و بدون روغن ایجاد می کند که در نهایت موم سازی را موثرتر می کند." هاگوز اضافه می کند ، اطمینان حاصل کنید که هر مویی که اپیلاسیون می کنید به اندازه یک دانه برنج باشد و به یاد داشته باشید که همیشه موم یا نوارها را بر خلاف جهت رشد مو بکشید.

آبگرم را با این کیت کامل همراه خود بیاورید که شامل تمام مواردی است که برای صاف شدن بدن در سراسر بدن لازم است. ابتدا موم وجود دارد ، همان فرمولی که در آبگرم Bliss یافت می شود. نوار کم دما و بدون نیاز به موم ، کل فولیکول مو را می پوشاند ، و آن را برای از بین بردن موهای کوتاه یا درشت نیز ایده آل می کند.


همچنین همراه با یک روغن قبل و بعد از اپیلاسیون ، همراه با روغن گل بابونه آرامبخش و روغن مرطوب کننده زردآلو. از آنجا که هیچ نواری مورد نیاز نیست ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که موم را در مایکروویو گرم کنید تا تقریباً با قوام عسل ضخیم باشد ، سپس آن را بمالید.

مارک شماره یک پرفروش موم در ایالات متحده گزینه های زیادی را در خانه ارائه می دهد ، اما این کیت خاص به چندین دلیل امتیاز زیادی کسب می کند. یک ، فرمول به همان اندازه بر روی صورت و بدن کار می کند ، و آن را به یک مرکز خرید برای هدف قرار دادن تمام نیازهای حذف مو تبدیل می کند. دو ، نوارهای از پیش موم شده و برش خورده برای اپیلاسیون سریع و آسان ارائه می شود. آخر اینکه مهم نیست ، این یک معامله عالی است. بررسی ، بررسی و بررسی کنید.

بدترین قسمت در مورد نوارهای مومی این است که در نهایت باعث تحریک پوست شما می شوند ، بنابراین همه آنها را با استفاده از این فناوری ابتکاری موم بدون نوار خالی کنید. فرمول ضد آلرژی در واقع به کاهش التهاب و برجستگی کمک می کند. این دستگاه با پنج اپلیکاتور ، دو عدد دستکش ، دستکش و موم بدون نوار با کیفیت سالن ارائه می شود. این کار نه تنها آسان است (و برای مسافرت ایده آل است) ، بلکه خطر داغ شدن موم و تحریک و سوزاندن پوست شما نیز وجود ندارد.


کره شی یک لیپید گیاهی است که از آجیل های درخت درخت درخت قلم آفریقایی ناشی می شود و سرشار از اسیدهای چرب ، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها است. برای کمک به مرطوب سازی ، تغذیه و تسکین پوست استفاده می شود.


این نوارها از فناوری منحصر به فرد موم ژل برخوردارند که در هنگام استفاده بیشتر شبیه مایع هستند و آنها را برای پوشاندن موها و از بین بردن آنها به طول های مختلف ، حتی ریشه ایده آل می کند. آنقدر م است که  از موها پس از اولین استفاده از بین می روند ، بنابراین مجبور نیستید مدام لکه های مشابه را اپیلاسیون کنید.


این فرمول همچنین توسط متخصص پوست مورد آزمایش قرار گرفته است و حاوی کره قلیایی مرطوب کننده ، همراه با روغن مغز بادام و ویتامین E به علاوه ، این کیت همراه با دستمال های مرطوب برای از بین بردن باقی مانده های پس از اپیلاسیون است.

بهترین حالت برای بیکینی لاین: کیت بیکینی مومی Nair Wax

ابتدا باید بگوییم که تلاش برای انجام یک DIY برزیلی بهترین ایده نیست ، اما برای تمیز کردن خط بیکینی ، موم در خانه یک گزینه عالی است. به خصوص این کیت فوق العاده خوب عمل می کند. موم رزین را فقط به مو بچسبانید نه به پوست در مایکروویو گرم کنید و با کفگیر موجود استفاده کنید. پاداش اپیلاسیون این ناحیه: احتمال بروز برجستگی و موهای رشد کرده بسیار کمتر است.